Wydarzenia
Yoga wheel, warsztat praktyki z kołem.
Zapisz się

Yoga wheel, warsztat praktyki z kołem.


Warsztat Wheel Yoga
Zaprasza Renia Depciuch:
Z przyjemnością przedstawiam Ci serię instruktażową Wheel Yoga. Pracując sumiennie i konsekwentnie z kolejnymi pozycjami, nawiążesz i rozwiniesz relację z kołem, opartą na własnych, indywidualnych potrzebach w praktyce yogi.
Dzięki precyzyjnym wskazówkom będziesz w stanie doświadczyć:
Sesja 1: Nawiązanie relacji z kołem
Sesja 2: Podstawowe zginanie do tyłu
Sesja 3: Ramiona
Sesja 4: Siła i fundament, stanie na rękach
Sesja 5: Skłony do przodu w pozycji stojącej
Sesja 6: Skłony do przodu w pozycji siedzącej
Sesja 7: Zginacze i czworogłowe biodra
Sesja 8: żółw – naucz się sekwencji, która zmierza w kierunku pełnej Supta Kurmasana
Sesja 9: Pokochaj swoje nogi
Sesje są zorganizowane tak, aby każdy fundamentalny ruch opierał się na następnym ruchu w sesji, a każda sekwencja stopniowo przechodziła w następną. Ten postęp zapewni, że całe ciało będzie poruszać się bardzo organicznie, zanim przejdziesz do głębszych sesji zginania pleców. Pracując nad serią, będziesz miał/a solidne podstawy, na których możesz rozszerzyć praktykę indywidualną.
Wheel Yoga poprawi Twoją świadomość ciała, rozwiniesz relację z kołem rozluźnisz ciało wewnętrzne i przebudzisz ciało zewnętrzne.
Tematy do rozważenia w trakcie praktyki:
1. Rozwijasz relację z kołem. Wszyscy mamy różnice i proporcje strukturalne i szkieletowe, obszary ucisku, słabości i siły. W ciele mamy również wiele przeszkód emocjonalnych i energetycznych. Dlatego konieczne jest nawiązanie intymnego połączenia z kołem, abyś mógł/a obserwować i poruszać się po tym, co prezentuje twoje ciało i usposobienie emocjonalne.
2. Jeśli nie rozwiniesz tej intymnej relacji, możesz bardzo szybko się zranić.
3. Bezpieczeństwo:
– Pracuj powoli
– Pracuj świadomie i z ciekawością
– Połącz się z oddechem, aby się zrelaksować, uwolnić i odpowiedzieć
– Rekrutuj i zintegruj użycie swoich nóg
– Poświęć trochę czasu na aklimatyzację do koła i naucz się go używać.
4. Koło zapewnia niezliczone korzyści:
– rozciągnie plecy, ramiona i klatkę piersiową
– rozciąganie linii czworogłowych/biodrowych i lędźwiowych
Seria poprawi Twoją świadomość ciała, gdy rozwiniesz relację z kołem poprzez rozluźnienie ciała wewnętrznego i przebudzenie ciała zewnętrznego.
Praktykuj z miłością...
-----------------------------
kim jest Renia?
Absolwentka Uniwersytetu w Katowicach z tytułem magistra filozofii. Renia rozpoczęła praktykę Ashtanga jogi z silnym zakorzenieniem w metodzie Iyengara i sztukach walki, które uprawiała przez wiele lat. Obecnie stara się łączyć sztukę bycia kreatywną artystką, z fascynacją malarstwem i praktyką jogi.
--------------------------
termin: 6 listopada:
13:00-17:00 z przerwą o 15:00
cena:
Early Birds do 23.10 - 310 zl
Po 23.10 - 350 zl
-------------------------
rezerwacje:
żeby zarezerwować miejsce, napisz na : hello@nays-yoga.pl,
dostaniesz dane do płatności zaliczki, w kwocie 150zł
pozostała kwota płatna na miejscu w dniu warsztatu,