Wydarzenia
Stacjonarny kurs mindfulness || od 10.10
Zapisz się

Stacjonarny kurs mindfulness || od 10.10

Trening uważności - trwający 8 tygodni- pomaga:
-  zwolnić  
-  wyciszyć pędzący umysł
- redukować napięcie w ciele i prawdopodobieństwo występowania chorób związanych z układem krążenia
-  lepiej poznać własne ciało, jego reakcje
-  lepiej poznać własny umysł i jego nawyki oraz nauczyć się z nimi umiejętnie postępować
-  łagodniej przechodzić przez sytuacje dla nas trudne i stresowe
-  nawiązać lepszy i bardziej życzliwy kontakt ze sobą
-  zadbać o poziom własnej energii i rozważniej planować aktywności związane z życiem zawodowym oraz prywatnym
-  budować głębsze relacje z innymi w oparciu o autentyczność
KURS KIERUJĘ DO OSÓB KTÓRE:
-  Pragną lepiej radzić sobie ze stresem i natłokiem myśli
-  Czują potrzebę odnalezienia większego spokoju i harmonii w swoim życiu
-  Pragną lepiej poznać samych siebie - swoje schematy postępowania i wzorce myślenia
-  Chcą podejmować bardziej świadome decyzje
-  Potrzebują zwolnić, ale nie wiedzą jak
-  Chciałby nauczyć się tego, jak pełniej i życzliwiej być ze sobą
-  Borykają się z natłokiem myśli, bezsennością, lękiem, bólem
-  Są krytyczne wobec siebie i pragną nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą
-  Są ciekawe praktyki uważności oraz tego, co może ona wnieść w ich życie
-  Są ciekawe tego, czym jest medytacja i chciałby zacząć medytować
-  Mają w sobie gotowość do udziału w kursie przez min. 3 spotkań oraz codziennej praktyki przez 30-40 minut, bo wiedzą, że wszelkie trwałe zmiany wymagają czasu i zaangażowania 
CZAS TRWANIA:
8 tygodni - spotykamy się co 2 tygodnie, realizując ten sam proogram co podczas kursów ze spotkaniami co tydzień.
Aby łatwiej było podtrzymać prakykę pomiędzy zajęciami - wdrażam nowe rozwiązanie - jakim są sesje medytacji w niedziele pomiędzy spotkaniami stacjonarnymi - na które dedykujemy 45 minut
GODZINY:
10:00 - 14:00
DATY SPOTKAŃ NA ŻYWO (KURSOWYCH):
-  10.10.2021 - 10:00 - 14:00
-  24.10.2021 - 10:00 - 14:00
dłuższa przerwa- nie ma spotkania 7 listopada
-  14.11.2021 - 10:00 - 14:00
- 28.11.2021 - 10:00 - 14:00
dzień uważności - dzień wspólnej praktyki w ciszy - 5 grudnia 10:00 - 15:00
DATY SPOTKAŃ PODTRZYMUJĄCYCH PRAKTYKĘ (online, na żywo) - praktyka medytacyjna i chwila rozmowy
- 17.10.2021 - 10:00 - 10:45
- 31.10.2021 - 10:00 - 10:45
- nie ma praktyki 6 listopada
- 21.11.2021 - 10:00 - 10:45
MIEJSCE: Not Another Yoga Studio, Adgar Plaza, duża sala 
ZAPISY - TRWAJĄ DO 5 PAŹDZIERNIKA
O udziale w kursie decyduje rozmowa osobista z uczestnikiem, podczas której wspólnie sprawdzamy, czy kurs jest w stanie odpowiedzieć na potrzeby osoby zainteresowanej . Mijesce gwarantuje uiszczenie zaliczki a następnie pełnej kwoty przed rozpoczęceniem kursu. Zgłoszenia przyjmowane są mailowo i przez stronę , można także zadzwonić.
KONTAKT:
PRZESTRZEN.MINDFULNESS@GMAIL.COM
w tytule podaj nazwę kursu, a w treści powód dla którego pragniesz wciąć udział w kursie i dogodny czas na rozmowę. Pamiętaj o podaniu numeru kontaktowego  
KOSZT:
1200 zł - przy zapisie w sierpniu
1300 zł - przy zapisie we wrześniu
1400 zł - przy zapisie w październiku
Istnieje możliwość płatności w ratach.
Uwaga - rezygnacja z kursu w trakcie jego trwania nie zwalnia z obowiązku płatności. Opłata w takiej sytuacji także nie jest zwracana. Jeśli zrezygnujesz z powodu choroby COVID - możesz wziąć udział w kursie w innym terminie. Nie planujemy zmiany dat lub odwołania kursu, zastrzegamy możliwość wydłużenia czasu trwania kursu jedynie w przypadku choroby prowadzącej. Zaliczka - w przypadku Twojej rezygnacji jest bezzwrotna, kiedy kurs nie odbędzie się z powodów organizacyjnych - zwracam pełną kwotę  
ZAJĘCIA

 Mają charakter praktyczny
-  Odbywają się co drugi tydzień przez 8 tygodni
-  Każda sesja trwa od 3,5 do 4 godzin
-  Obywają się w grupie do 12 osób
-  Nie stanowią terapii ani psychoterapii, chociaż są przestrzenią wymiany doświadczenia pomiędzy uczestnikami
Uwzględniają przerwę
-  Uczestnicy siedzą na krzesłach lub poduszkach medytacyjnych w zależności od własnych preferencji. W trakcie kursu pojawia się także praktyka w pozycji leżącej (na plecach) oraz uważnego ruchu (bardzo łagodna i którą każdy wykonuje w granicach własnych możliwości). Istotną częścią kursu jest codzienna praktyka wykonywana w domu - około 30 minut każdego dnia, to ona w głownej mierze zadecyduje o tym, co wyniesiesz z kursu.
SALA
jest bardzo przestronna i wysoka oraz odpowiednio wietrzona.
Wszyscy możemy siadać w bezpiecznej odległości, osoby, które tak wolą mogą być w trakcie zajęc w maseczkach.
Na miejscu - maty, wałki, poduszki, koce. Zapewniamy także drobne przekąski, wodę oraz kawę i herbatę.
CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ?
- Miłej atmosfery i uczenia się w przyjaznych warunkach.
-  Dobrej herbaty, kawy i zdrowego poczęstunku oraz wsparcia ze strony nauczyciela pomiędzy zajęciami jeśli będzie taka potrzeba  
-  Uwaga - kurs nie czyni nas natychmiastowo szczęśliwymi  Może spowodować, że zaczniesz widzieć siebie i świat nieco inaczej, czasami będziesz doświadczać irytacji, rozczarowania, znudzenia, a może nawet złości. Innym razem będziesz kończyć medytację z poczuciem odprężenia, wewnętrznej ciszy, spokoju, radości. To wszystko jest zupełnie naturalne i wpisane w proces kursu i... po prostu życia, choć u każdej osoby proces ten przebiega inaczej.
CO ZMIENI KURS A CZEGO NIE ZMIENI?
- Praktyka uważności nie sprawi, że Twoje emocje, myśli, wyobrażenia, fantazje znikną lub też, że przestaną spotykać Cię przykre sytuacje a stres nigdy więcej Cięnie dopadnie. Uważność nie jest też afirmowaniem rzeczywistości i życzeniowym (pozytywnym) myśleniem a intencją do widzenia i spotykania się z tym co jest, takim jakie jest.
- To bycie ze wszystkim co mamy w sobie i tym, co nas spotyka niezależnie od tego, jakie jest. To stopniowe oduczanie się pewnych nawyków w imię tworzenia nowych i zdrowszych, dzięki którym można zyskać więcej równowagi w życiu, a stresujące sytuacje, choć wciąż będą się pojawiać, przestaną być aż tak obciążające i odbierać radość życia.
-  Jasne widzenie sytuacji i uznawanie tego co się wydarza często jest początkiem zmiany. Daje też przestrzeń na podejmowaie bardziej świadomych decyzji. Dzięki pełniejszemu byciu w chwili obecnej w lekki, odprężony sposób, mamy większą świadomość siebie, własnych reakcji oraz potrzeb co pozytywnie przekłada się na to jak funkcjonujemy w różnych sytuacjach życiowych oraz w relacjach z innymi. Do rozpoczęcia takiej własnie przygody serdecznie Cię zapraszam  
ZAPISY:
przestrzen.mindfulness@gmail.com
660 783 816 lub 570 872 729
PRZECIWWSKAZANIA
Jeśli jesteś w stanie głebokiej depresji, świeżo po operacji (nie minał jeszcze miesiąc), bądź borykasz z uzależnieniem - napisz o tym w formularzu zgłoszeniowym. Są to sytuacje, które wymagają szczególnej uwagi, niekiedy zalecamy odłożenie udziału w kursie na inny czas, jednak jest to kwestia indywidualna, którą z pewnością omówię z Tobą.